Etudy z autobusu

25. ledna 2016 v 20:56 | Nikol Grooving |  ←My world→
Za ta léta, co dojíždím do školy 50 minut autobusem, jsem prožila ledaccos. Od propíchlé pneumatiky přes konflikt řidiče s cestujícím až po únos autobusu. Člověk si řekne, že hromadná doprava je nepohodlná, nudná a příšerná, ale řeknu vám, hromadná doprava je všechno jen ne nudná. Jezdím pravidelným spojem už 2 a půl roku (toto letí) a není týdne, kdybych se ráno nenasrala, a to ještě v polospánku. Jelikož vstávám v 5:30 nekřesťanského času, tak tu hodinku dospávám v autobuse.

Co mě nejvíc dokáže vytočit, jsi malé uječené puberťačky bez špetku rozumu, které mají mozek na dovolené v Itálii. Piští přes celý autobus, z úst jim vychází jen paskvil, který se nedá poslouchat a který poukazuje na jejich inteligenci. Každý skřek, který se jim vylíhne ve chřtánu ostře zazvoní mými bubínkami a já celá nadskočím, až se prásknu čelem do skla. Kdyby slečny vedly rozhovory na úrovni, nebo alespoň tlumeným hlasem, usínalo by se mi hezky. U dialogu dovu učitelů se mi usíná nejlépe...

Mimoto by měly jezdit speciální linky pro obézní lidi, kdy mají jedno sedadlo na jedné staně autobusu, aby se pohodlně vešli. Protože když byste mě změřili v situaci, kdy jsem natlačená na sklo a dušena těžkou váhou, měla bych míry Cary Delevingne.

Dále se najdou ohleduplné paní, které mi suveréně narvou svůj nákup či kabelku do klína a ignorují moje pokašlávání. Jedna babča mi hodila svůj pojízdný nákupní vozík na mé nové boty a odmítala jej sundat. Nezbývalo mi nic jiného, než do něj nenápadně kopnout, aby se zhroutil do uličky a já si mohla ošetřit nové rány na botech.

Lidé jsou občas bezohledná individua, alespoň co se veřejné dopravy týče. Ano, mohla bych jezdit autem, ale nemám řidičák, ani si jej zatím neplánuji dělat a šetřím životní prostředí. Aspoň se mi po ránu vždycky rozproudí krev a na následky vařící krve se zahřeji.

Tuhle se mi jednou stalo, že jsem jela domů společně s kamarádkou ze školy. V tu dobu byly rozkopané obě dvě hlavní tepny do města, takže jsme jeli s hodinový spožděním. Nezbývalo nám, než se tomu hystericky smát a říkat si "za 5 minut mi jede autobus domů, myslíš, že to stihnu?" když jsme nebyli ani v půlce cesty. Už to vypadalo nadejně a my se blížili k cíli, když v tom řidič nečekaně zatočil směrem k benzince. "Asi jede natankovat" řekly jsme si, ale řidič nezastavoval a otočil to o 180 stupňů směrem nazpátek. Asi dvě minuty jsme na sebe všichni cestující nevěřícně zírali s otevřenou pusou, proč to sakra řidič otočil a proč nás unáší, a jestli nás chce taky zabít, nebo prodat jako otroky. Poté se jedna paní odhodlaně zvedla a šla za řidičem, jestli si jako dělá prdel. A on morousně odvětil:"Nechal jsem tam děti." Když dojel k údajné zastávce, kde nechal děti, děti tam nebyly a my se mu po celý zbytek cesty potichu smály a vymýšlely fórky, protože už byla tma, spoždění bylo dvě hodiny a nám už ten vydýchaný vzduch lezl na mozek. Při vystupování v cílové stanici si řidič stoupl, nadechl se a chtěl nám něco vyčíst, ale my s chechotem rychle vystoupily a utekly. Od té doby jsme se maskovaly, aby nás nepoznal..

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

*..KLikni prosím..*

!_**_ClicK_**_!

Komentáře

1 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 25. ledna 2016 v 21:30 | Reagovat

Tak to já z vlaku mám příchod taky plno... :D Opilé Poláky v poledne, hyperaktivní děcka z výletů, staříky, kteří si klidně dají boty pryč, načež zasmrádne celý vlak...

2 Martin Martin | Web | 25. ledna 2016 v 21:44 | Reagovat

Ha ha, rozprouděná krev jejíž následkem se zahřeji, tak to je výborný. Já teda jezdím ráno autem, kde se s nikým netlačím, jen mě prudí rádio,že se rozdlaďuje. Ale taky vzpomínám na ty časy, kdy jsem jezdil do školy busem. Počkej za pár let, až budeš mít ten řidičák. :))

3 Lucka Lucka | E-mail | Web | 25. ledna 2016 v 22:32 | Reagovat

Sakra, to jsou teda věci, když jsem já jezdila autobusem do školy každý den, tak se nic takového nedělo. :D Teď jezdím na VŠ vlakem, tam už vůbec není legrace, protože mám školu celkem daleko, takže vstávám ve 4:40 a potom když jedu po páté vlakem, tak tam nejsou žádní uječenci, co by se tlačili do školy, ti si doma ještě vesele chrupou. :-D

4 Kája Kája | Web | 26. ledna 2016 v 7:12 | Reagovat

Únos autobusu? :-O
Vím, o čem mluvíš, šest let jsem denně jezdila do školy vlakem. Možná to zní otravně, každý den brzo vstávat, domů přicházet naopak pozdě; ale nějak si nedovedu představit, že bych chodila do školy deset minut pěšky. Musí to být hrozná nuda!

5 Terka Terka | Web | 27. ledna 2016 v 7:52 | Reagovat

Jo, v tomhle te naprosto chapu, dojizdim od prvni tridy a tyhle dva roky dokonce hodinu a pul do Prahy a i kdyz je to jen jednou tydne, tak me dostava, jak jsou lidi schopni nepremyslet a chovat se. :-D Ackoliv na MHD to proste asi nema... :D

6 Ludmilita Ludmilita | Web | 3. února 2016 v 21:02 | Reagovat

Dávno som sa tak z chuti nezasmiala :-D  :-D Ja som jeden z mála ľudí, ktorému sa MHD páči. V meste z ktorého pochádzam skoro žiadna nie je, tak je to také dobrodružstvo :-D

7 Anet Anet | Web | 13. února 2016 v 14:25 | Reagovat

Vlaky mi přijdou ještě v pohodě, autobusy nesnáším. Nevadí mi se přepravovat autobusem, ale ti lidé! Divím, se, že s takovým myšlením jsou schopní vůbec nastoupit, a že ještě žijí :D :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.